S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

ZBOŽÍ V AKCI

7 490 Kč (295 EUR)
skladem
24 960 Kč (984 EUR)
23 490 Kč (926 EUR)
není skladem
19 800 Kč (780 EUR)
15 900 Kč (627 EUR)
není skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

499 Kč (20 EUR)
skladem
3 690 Kč (145 EUR)
skladem
545 Kč (21 EUR)
skladem

ANKETA

Jaké výhody máte nejraději?

Individuální přístup 34% Kabely zdarma 21% Doprava zdarma 28% Super price 17%

» Dopravní podmínky
Dopravní podmínky

:: Způsob dopravy

Přepravní služba PPL/GEIS
Přepravní služba je společnost, která dopraví Vámi vybrané zboží, až k Vám domů kdekoliv v České republice. Zboží je dopraveno obvykle do 24 hodin od expedice. Přepravní společnost obvykle doručuje zásilky v pracovní dny od 8 do 17 hod. Pokud nebudete na uvedené adrese zastiženi, přepravní služba se pokusí o doručení následující den (bezplatně). Pokud se doručení nezdaří ani potom bude vás telefonicky kontaktovat dispečer a dohodne si s vámi konkrétní termín doručení (opět bezplatně).
 
Zásilku je rovněž možno osobně vyzvednout v příslušném depu přepravní společnosti, jejich přehled naleznete na stránkách přepravní společnosti. V případě problémů s doručením nebo informací o příslušném depu, můžete kontaktovat přepravní společnosti na Zákaznické lince. Pohyb a doručování zásilky můžete sledovat zadáním kódu balíku na stránkách přepravní společnosti „sledování zásilky“.
K přepravě obvykle využíváme společnost GEIS, okrajově pak PPL:
GEIS
zákaznické centrum: 951 277 777 (po-pá 8:00-17:00)
PPL
zákaznické centrum: 844 775 775 (po-pá 8:00-17:00)
 
Česká pošta
Doručování Českou poštou již zdaleka nemusí být na obtíž - doručovatelé totiž v absolutní většině případů doručí zásilku až do domu a v absolutní většině případů do 24 hodin.
No a pokud vás pošťák nestihne doma, můžete si ho telefonicky zavolat a dohodnout si náhradní termín doručení. Telefon je na doručence ve schránce. Nebo si pro zásilku zajdete na poštu. :-)
Pokud si při doručování poštou objednávku nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesílána zpět. V takovém případě Vám mohou být účtovány zmařené přepravní náklady jež jsou v krajním případě vymožitelné i exekuční cestou. To neplatí pokud provedete řádné storno objednávky.
 
Rozvoz
Rozvoz je realizován vlastními prostředky eShopu jako příplatková služba – viz.DOPRAVNÍ PODMÍNKY – Cena dopravy
 
Osobní odběr
Osobní odběr si realizuje zákazník vlastními prostředky na odběrných místech eShopu
 

:: Kontrola zásilky při převzetí od přepravní služby

Při převzetí zboží je zákazník povinen si zkontrolovat neporušenost obalů (roztrhané, prokopnuté či probodnuté obaly). Tím se vyloučí, v případě poničeného zboží, vina přepravce. V případě že zákazník kontrolu neprovede nemusí spedice reklamaci uznat.
 
V případě, že byl obal nějakým způsobem poškozen, má zákazník dvě možnosti :
právo zboží odmítnout, sepsat s přepravcem list o poškození obalu a o jeho charakteru a vše zdokumentovat (nafotit). Odmítnutí zásilky je nutné telefonicky oznámit prodávajícímu a to do 24 hodin a zaslat (e-mailem) fotodokumentaci poškození a zápisu.
druhou možností je zásilku na místě rozbalit a překontrolovat za účasti přepravce zda a jak je zboží poškozeno a zásilku převzít, nebo konat, jako v bodě předešlém.
 
Skrytou vadu zásilky (zboží je nekompletní/zcizeno nebo poškozené) zjištěnou po převzetí je zákazník povinen oznámit dopravci bez zbytečného odkladu (do 24 hodin) a vyžádat si sepsání zápisu o škodě/zcizení.
Pro rychlé vyřízení škodní události je nutné zápis o škodě zaslat e-mailem prodávajícímu.
 
Poškození hlaste u přepravce:
Česká pošta - poškození zboží oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty
PPL - poškození oznamte telefonicky nejpozději do 3 pracovních dnů na tel. 844 775 775
GEIS - poškození oznamte telefonicky v den doručení na Zákaznické centrum: (+420) 951 277 777 (po-pá 8:00-17:00)
 
Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodů nesmí zákazník s poškozenou zásilkou jakkoli manipulovat a je povinen zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena.
Na poškozenou zásilku, či částečně ztracenou zásilku, na kterou je uplatňována reklamace u přepravní společnosti nelze uplatnit nárok na odstoupení od smlouvy podle odstavce 6. novely Občanského zákoníku č.367/2000 ze dne 14.září 2000 ani nárok na výměnu zboží. Veškeré nároky zákazník sám (případně prostřednictvím prodejce) uplatňuje formou reklamace u přepravní společnosti.
 

:: Cena dopravy

  • Cena dopravy je 0,-Kč tedy ZDARMA.
  • Celková cena za doručení je součtem ceny za Způsob dopravy a Způsob platby, který se pohybuje v rozmezí 0,-Kč až 200,-Kč, respektive až 750,-Kč pro doručování do zahraničí.
  • Rozvoz eShopu je příplatková služba v paušální výši 99,-Kč na objednávku
  • U objednávek hrazených předem, nebo v celkové ceně nad 5.000,-Kč je doprava automaticky zdarma.
  • U nadrozměrných objednávek (nad 50kg, či větších rozměrů) se zákazník spolupodílí na přepravních nákladech dle tarifů spedice. O této skutečnosti zákazníka předem informujeme s výpočtem přesné ceny.
 
OTkwZD